Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design informačního a prodejního kiosku
Sychrová, Kateřina ; Koudelková, Dagmar (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh informačního a prodejního kiosku pro kulturní a sportovní akce odehrávající se v městském prostředí. Práce zahrnuje také analýzu současných produktů se zaměřením na jejich výhody i nedostatky. Finální koncept se zaměřuje převážně na snadný převoz stánku, zajištění všech potřebných služeb pro návštěvníky a využití audiovizuálních technologií pro poskytnutí požadovaných informací.
Design informačního a prodejního kiosku
Sychrová, Kateřina ; Koudelková, Dagmar (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh informačního a prodejního kiosku pro kulturní a sportovní akce odehrávající se v městském prostředí. Práce zahrnuje také analýzu současných produktů se zaměřením na jejich výhody i nedostatky. Finální koncept se zaměřuje převážně na snadný převoz stánku, zajištění všech potřebných služeb pro návštěvníky a využití audiovizuálních technologií pro poskytnutí požadovaných informací.
Použití metod projektového řízení při přípravě oslav státního svátku
Bílková, Lucie ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Kašpárek, Ondřej (oponent)
Práce se věnuje odhalení příčin organizačních problémů vznikajících při přípravě oslav státního svátku, Dne boje za svobodu a demokracii. Vteoretické části je nejprve charakterizován kulturní a neziskový sektor a specifika managementu nestátních neziskových organizací působících v kultuře, které pořádají kulturní eventy. Dále je objasněna podstata a klíčové části projektového managementu. Metodická část uvádí základnímetody, které je možné využít při sběru a analýze dat. V praktické části je potom popsána organizace oslav Dne boje za svobodu a demokracii Díky, že můžem na Národní třídě, která vykazuje znaky projektu. Pomocí analýzy dat získaných zúčastněným pozorováním a rozhovory se členy organizačního týmu je dále zkoumáno, se kterými konkrétními problémy se tým v průběhu příprav potýká, a následně je navrženo jejich řešení a doporučeno zavedení konkrétních opatření zahrnující metody projektového řízení.
Mediální propagace kulturní události na příkladu festivalu Jeden Svět 2013
Bessenyey, Viktorija ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Tato práce se zabývá mediální propagací určité kulturní události a je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části práce jsou definovány hlavní pojmy související s problematikou, popsány různé marketingové a propagační nástroje, značná část práce se věnuje rozboru médií, vlivům, které na ně působí a fungování mediálního trhu. V analytické části se potom zabývá konkrétním případem mediální propagace a analýze její výstupů - kvalitativní analýze tiskových zpráv a jejich ohlasů a kvantitativní analýze zmínek o události v médiích. V závěru jsou tyto výstupy zhodnoceny.
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
Novotná, Kateřina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho vývoj a narůstající popularitu spojenou právě s úspěšnou sebeprezentací. V praktické části jsou informace a závěry podloženy dotazníkovým výzkumem, zabývajícím se rostoucím povědomím o existenci tohoto festivalu i jeho působení a komunikaci s cílovou skupinou v průběhu roku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.